1.07.2013

Când te-am văzut pe tine , sau măcar o poză de a ta și am zis ”Gata!M-am îndrăgostit.” a fost fals.

Când ți-am auzit doar grasul la telefon și se părea că m-am îndrăgostit de tine (sau de felul tău de a vorbi) clar , a fost fals.

Când m-am îndrăgostit de tine din cele auzite, praf și pulbere am făcut imaginea ta în capul meu , căci nu m-am îndrăgostit de tine ci de persoana pe care eu am creat-o.

…dar când te-am văzut pe tine , râzând mi-ai spus ”Bună” și erai îmbrăcat doar într-un maieu alb,cu freza nearanjată era clar . Că doar atunci te-am iubit.Altfel , aș fi iubit doar părți din tine.

tumblr_m762ut9ygk1rzltc5o1_500

5 răspunsuri to “1.07.2013”

  1. waw .. foarte tare. Pot spune ca ma regasesc in ceea ce ai scris :-s

  2. ooo dooo doooo super dragut 😡 ” Că doar atunci te-am iubit.Altfel , aș fi iubit doar părți din tine.”

Lasă un comentariu